UNIZO, UCM, Boerenbond, VBO, VOKA, UWE en BECI bundelden hun krachten om de positieve bijdrage van ondernemingen voor de welvaart met een campagne extra in de verf te zetten in aanloop naar de verkiezingen van 25 mei. Volgens de initiatiefnemers worden ondernemingen, sinds het uitbreken van de crisis, meer nog dan vroeger verantwoordelijk gesteld voor de meest uiteenlopende sociale, economische en milieuproblemen. Op een positieve, toegankelijke en ludieke manier willen de organisaties aantonen hoe zij bijdragen tot de maatschappij. De campagne loopt via een eigen website, filmpjes en sociale media. "Wie pretendeert ondernemer te zijn, moet het ook doen," klinkt het ferm. "Ook in tijden van crisis. Vandaag kunnen alleen fitte, slagkrachtige, wendbare en innovatieve bedrijven standhouden. De Belgische bedrijven moeten zichzelf durven heruitvinden en constant de vinger aan de pols houden van wat er leeft op hun markten. Dat is hun verantwoordelijkheid." Een ondernemersvriendelijk klimaat is daarin volgens de initiatiefnemers cruciaal. De nieuwe campagne moet het publiek dan ook een klaardere kijk geven op de bijdrage van de ondernemers aan de welvaart. (Belga)

UNIZO, UCM, Boerenbond, VBO, VOKA, UWE en BECI bundelden hun krachten om de positieve bijdrage van ondernemingen voor de welvaart met een campagne extra in de verf te zetten in aanloop naar de verkiezingen van 25 mei. Volgens de initiatiefnemers worden ondernemingen, sinds het uitbreken van de crisis, meer nog dan vroeger verantwoordelijk gesteld voor de meest uiteenlopende sociale, economische en milieuproblemen. Op een positieve, toegankelijke en ludieke manier willen de organisaties aantonen hoe zij bijdragen tot de maatschappij. De campagne loopt via een eigen website, filmpjes en sociale media. "Wie pretendeert ondernemer te zijn, moet het ook doen," klinkt het ferm. "Ook in tijden van crisis. Vandaag kunnen alleen fitte, slagkrachtige, wendbare en innovatieve bedrijven standhouden. De Belgische bedrijven moeten zichzelf durven heruitvinden en constant de vinger aan de pols houden van wat er leeft op hun markten. Dat is hun verantwoordelijkheid." Een ondernemersvriendelijk klimaat is daarin volgens de initiatiefnemers cruciaal. De nieuwe campagne moet het publiek dan ook een klaardere kijk geven op de bijdrage van de ondernemers aan de welvaart. (Belga)