Op 2dehands worden dagelijks tweedehands en nieuwe items gekocht en verkocht. Van meubels en kleding tot auto's en keukenapparatuur, alles vindt een tweede, derde of zelf vierde leven. Zo gaan spullen niet alleen langer mee, maar dragen de bezoekers van 2dehands samen bij aan een wereld waarin mensen meer delen en minder verspillen.

Potentiële schenkers kunnen hun gratis spullen aanbieden via een gewone advertentie op het platform. Iedereen kan aanspraak maken op het artikel dat gratis wordt afgestaan, door een berichtje te plaatsen onder de advertentie, licht de zoekertjessite toe.

Al die gratis spullen worden ook druk bekeken. Van juli 2020 tot en met juni 2021 werden maar liefst 26,8 miljoen views geregistreerd voor alle gratis aanbiedingen samen. In de eerste jaarhelft van 2021 werden gratis aanbiedingen 18% meer bekeken, vergeleken met dezelfde periode in 2020, zo meldt de zoekertjessite.

2dehands slaat momenteel ook de handen samen met een aantal bekende Vlaamse influencers rond het thema gratis en duurzaamheid. Het doel van de campagne waaraan de influencers meewerken is tweeledig: zelf iets gratis weggeven wat ze niet meer nodig hebben, en andere mensen motiveren om ook voor een ander iets gratis ter beschikking te stellen door hun eigen verhaal en ervaring te delen.

Op 2dehands worden dagelijks tweedehands en nieuwe items gekocht en verkocht. Van meubels en kleding tot auto's en keukenapparatuur, alles vindt een tweede, derde of zelf vierde leven. Zo gaan spullen niet alleen langer mee, maar dragen de bezoekers van 2dehands samen bij aan een wereld waarin mensen meer delen en minder verspillen. Potentiële schenkers kunnen hun gratis spullen aanbieden via een gewone advertentie op het platform. Iedereen kan aanspraak maken op het artikel dat gratis wordt afgestaan, door een berichtje te plaatsen onder de advertentie, licht de zoekertjessite toe. Al die gratis spullen worden ook druk bekeken. Van juli 2020 tot en met juni 2021 werden maar liefst 26,8 miljoen views geregistreerd voor alle gratis aanbiedingen samen. In de eerste jaarhelft van 2021 werden gratis aanbiedingen 18% meer bekeken, vergeleken met dezelfde periode in 2020, zo meldt de zoekertjessite.2dehands slaat momenteel ook de handen samen met een aantal bekende Vlaamse influencers rond het thema gratis en duurzaamheid. Het doel van de campagne waaraan de influencers meewerken is tweeledig: zelf iets gratis weggeven wat ze niet meer nodig hebben, en andere mensen motiveren om ook voor een ander iets gratis ter beschikking te stellen door hun eigen verhaal en ervaring te delen.