ABN Amro stelt de reële waarde van het aandeel van de frisdrankproducenten opwaarts bij.

Beide Amerikaanse frisdrankproducenten hebben een portfolio merken die miljarden waard zijn.

Coca-Cola domineert de wereldwijde markt voor niet-alcoholische dranken terwijl PespiCo mondiaal marktleider is in snacks.

Ook zijn bedrijven niet overladen met schuld en dat maakt de systeemrisico's niet groot.

De voorspellingen voor de omzetgroei, winstgevendheid of kasstroom veranderen niet. ABN Amro verhoogt de reële waarde van het aandeel Coca-Cola van USD 41 naar 45 en die van PepsiCo van USD 75 naar USD 88.

ABN Amro stelt de reële waarde van het aandeel van de frisdrankproducenten opwaarts bij. Beide Amerikaanse frisdrankproducenten hebben een portfolio merken die miljarden waard zijn. Coca-Cola domineert de wereldwijde markt voor niet-alcoholische dranken terwijl PespiCo mondiaal marktleider is in snacks. Ook zijn bedrijven niet overladen met schuld en dat maakt de systeemrisico's niet groot. De voorspellingen voor de omzetgroei, winstgevendheid of kasstroom veranderen niet. ABN Amro verhoogt de reële waarde van het aandeel Coca-Cola van USD 41 naar 45 en die van PepsiCo van USD 75 naar USD 88.