Vooruitblikken op cijfers is natuurlijk lastig. Toch kan men een paar dingen constateren. Om te beginnen kunnen we voor de publicatie van de officiële cijfers mogelijk omzet- en/of winstwaarschuwingen zien. Het vorige kwartaal viel dit mee, maar de afgelopen tijd hebben we er al wel een paar van gezien.

Zo zagen we onder andere voorzichtige woorden van Adidas, terwijl in Nederland DSM en Unilever aan de bel trokken. Hoewel de impact meeviel, was opvallend dat bijvoorbeeld Unilever zwakte in de opkomende markten aanhaalde voor zijn lager dan verwachte omzetgroeiverwachting. In het verleden was deze regio juist de motor van de groei. Interessant is om te zien of meer bedrijven hier last van (gaan) krijgen.

Vooruitblikken op cijfers is natuurlijk lastig. Toch kan men een paar dingen constateren. Om te beginnen kunnen we voor de publicatie van de officiële cijfers mogelijk omzet- en/of winstwaarschuwingen zien. Het vorige kwartaal viel dit mee, maar de afgelopen tijd hebben we er al wel een paar van gezien. Zo zagen we onder andere voorzichtige woorden van Adidas, terwijl in Nederland DSM en Unilever aan de bel trokken. Hoewel de impact meeviel, was opvallend dat bijvoorbeeld Unilever zwakte in de opkomende markten aanhaalde voor zijn lager dan verwachte omzetgroeiverwachting. In het verleden was deze regio juist de motor van de groei. Interessant is om te zien of meer bedrijven hier last van (gaan) krijgen.