Naast het Chinese thema kondigde het management onlangs aan de productiekosten in de belangrijkste divisie (het merk Volkswagen) te willen verminderen.

Want paradoxaal genoeg is het niet het lagekostenmerk Skoda dat de laagste marge haalt (5% in 2013) maar wel het merk Volkswagen met 2,9%. Daarom is er nu een doelstelling van 6% vooropgesteld.

Versterken in de koerszone van 175/170 euro, zo luidt het advies van Delaunay. Volkswagen verdient nog een advies opbouwen, maar een stop-loss is aangewezen.

Naast het Chinese thema kondigde het management onlangs aan de productiekosten in de belangrijkste divisie (het merk Volkswagen) te willen verminderen. Want paradoxaal genoeg is het niet het lagekostenmerk Skoda dat de laagste marge haalt (5% in 2013) maar wel het merk Volkswagen met 2,9%. Daarom is er nu een doelstelling van 6% vooropgesteld. Versterken in de koerszone van 175/170 euro, zo luidt het advies van Delaunay. Volkswagen verdient nog een advies opbouwen, maar een stop-loss is aangewezen.