Een precieze voorspelling is niet mogelijk omwille van de hoge volatiliteit van de retailomzet (het belang van de kerstperiode in UK en USA) en van de wisselkoersen. Deze evolutie bestaat uit de volgende componenten:

•Een lichte daling van de wholesale-omzet op jaarbasis met een lichte stijging in het najaar 2013 Versus dezelfde periode vorig jaar. Zowel de mode- als de stayer-collecties tonen een licht positieve evolutie in de tweede jaarhelft. De nabestellingen in november/december zullen bepalen waar de wholesale- omzet precies zal eindigen.

•De retailomzet bij Intimacy zal in 2013 lager liggen dan vorig jaar.

Het ingezette programma rond 'Consumer Board' (met als doel een zeer consumentgerichte houding in de winkels) lijkt geleidelijk aan te werken. De store-to-store daling ligt in de tweede jaarhelft behoorlijk lager dan in de eerste jaarhelft.

•Rigby & Peller (UK en Continentaal Europa) zet de ingezette groei verder.

Een precieze voorspelling is niet mogelijk omwille van de hoge volatiliteit van de retailomzet (het belang van de kerstperiode in UK en USA) en van de wisselkoersen. Deze evolutie bestaat uit de volgende componenten: •Een lichte daling van de wholesale-omzet op jaarbasis met een lichte stijging in het najaar 2013 Versus dezelfde periode vorig jaar. Zowel de mode- als de stayer-collecties tonen een licht positieve evolutie in de tweede jaarhelft. De nabestellingen in november/december zullen bepalen waar de wholesale- omzet precies zal eindigen. •De retailomzet bij Intimacy zal in 2013 lager liggen dan vorig jaar. Het ingezette programma rond 'Consumer Board' (met als doel een zeer consumentgerichte houding in de winkels) lijkt geleidelijk aan te werken. De store-to-store daling ligt in de tweede jaarhelft behoorlijk lager dan in de eerste jaarhelft. •Rigby & Peller (UK en Continentaal Europa) zet de ingezette groei verder.