*Volumeprestaties: Het totale volume nam in 3Q10 met 4,1% toe, waarbij het volume eigen bieren met 4,1% steeg en het volume frisdranken een groei van 5,9% kende.

*In 9M10 nam het totale volume met 2,4% toe, waarbij het volume eigen bieren met 2,3% steeg en het volume frisdranken een groei van 4,6% kende.

*Belangrijkste merken: Het volume van de belangrijkste merken steeg in 3Q10 met 6,5% en in 9M10 met 4,9%; de sterkste stijgers waren Budweiser op internationaal niveau, Antarctica, Brahma en Skol in Brazilië, Harbin en Sedrin in China; en Klinskoye in Rusland.

*Stijging marktaandeel: In 9M10 heeft AB-InBev marktaandeel vergroot of behouden op markten die goed zijn voor meer dan de helft van de totale biervolumes van de groep.

*Volumeprestaties: Het totale volume nam in 3Q10 met 4,1% toe, waarbij het volume eigen bieren met 4,1% steeg en het volume frisdranken een groei van 5,9% kende. *In 9M10 nam het totale volume met 2,4% toe, waarbij het volume eigen bieren met 2,3% steeg en het volume frisdranken een groei van 4,6% kende. *Belangrijkste merken: Het volume van de belangrijkste merken steeg in 3Q10 met 6,5% en in 9M10 met 4,9%; de sterkste stijgers waren Budweiser op internationaal niveau, Antarctica, Brahma en Skol in Brazilië, Harbin en Sedrin in China; en Klinskoye in Rusland. *Stijging marktaandeel: In 9M10 heeft AB-InBev marktaandeel vergroot of behouden op markten die goed zijn voor meer dan de helft van de totale biervolumes van de groep.