Consumenten kopen vanaf deze dagen de cadeaus die ze vooral bij Kerstmis geven. Gaat het goed met de gemiddelde consument dan zullen ook de geschenken groot zijn.

Nu moeten de statistieken die er komen wel kritisch worden bekeken. Doordat Thanksgiving relatief laat valt hebben wellicht veel consumenten al wat voor deze dag gekocht en kunnen de verkopen daardoor rondom deze feestdag tegenvallen.

Daarnaast gaat ook veel tegenwoordig via het internet. En dan kan je bij wijze van spreken nog even wachten met aankopen. Het valt niet te verwachten dat de beurzen de komende dagen fors zullen reageren op alle verkoopresultaten.

Consumenten kopen vanaf deze dagen de cadeaus die ze vooral bij Kerstmis geven. Gaat het goed met de gemiddelde consument dan zullen ook de geschenken groot zijn. Nu moeten de statistieken die er komen wel kritisch worden bekeken. Doordat Thanksgiving relatief laat valt hebben wellicht veel consumenten al wat voor deze dag gekocht en kunnen de verkopen daardoor rondom deze feestdag tegenvallen. Daarnaast gaat ook veel tegenwoordig via het internet. En dan kan je bij wijze van spreken nog even wachten met aankopen. Het valt niet te verwachten dat de beurzen de komende dagen fors zullen reageren op alle verkoopresultaten.