De resultaten zijn conform de door de Europese Unie goedgekeurde International Financial Reporting Standards ('EU IFRS').

Dit waren de hoogtepunten:

• Bedrijfsopbrengsten +11% j-o-j tot € 405,6 miljoen dankzij de stijgende bijdrage uit onze mobiele activiteiten en de verdere groei in het aantal vaste diensten;

• Aanhoudende nettogroei van onze "King" en "Kong" tariefplannen met 103.400 mobiele-telefonieabonnees met een post-paidabonnement in KW1 2013. Het aantal mobiele-telefonieabonnees verdubbelde j-o-j tot 625.000;

• Solide nettogroei voor onze premiumproducten en bundels in KW1 2013: stijging van het aantal abonnees voor internet met 21.500, vaste telefonie met 19.000 en digitale tv met 26.000 met stabiele conversieratio j-o-j;

• Stabiele daling van het aantal abonnees voor basiskabel-tv met 11.400 ten opzichte van KW4 2012, ondanks de toegenomen concurrentie;

• Adjusted EBITDA(1) +5% j-o-j tot € 201,5 miljoen, beïnvloed door de seizoensgebonden hogere kosten voor de verkoop en subsidiëring van gsm's en smartphones. Marge van 49,7% - een sequentiële verbetering van 190 basispunten omwille van lagere marketingkosten, algemene kostenbeheersing en de gunstige impact van bepaalde eenmalige elementen;

• Op 24 april 2013 keurden aandeelhouders het voorgestelde buitengewoon brutodividend van € 7,90 per aandeel goed. De uitkering is gepland voor 8 mei 2013, met verhandeling van het aandeel ex-dividend vanaf 3 mei 2013.

De resultaten zijn conform de door de Europese Unie goedgekeurde International Financial Reporting Standards ('EU IFRS'). Dit waren de hoogtepunten: • Bedrijfsopbrengsten +11% j-o-j tot € 405,6 miljoen dankzij de stijgende bijdrage uit onze mobiele activiteiten en de verdere groei in het aantal vaste diensten; • Aanhoudende nettogroei van onze "King" en "Kong" tariefplannen met 103.400 mobiele-telefonieabonnees met een post-paidabonnement in KW1 2013. Het aantal mobiele-telefonieabonnees verdubbelde j-o-j tot 625.000; • Solide nettogroei voor onze premiumproducten en bundels in KW1 2013: stijging van het aantal abonnees voor internet met 21.500, vaste telefonie met 19.000 en digitale tv met 26.000 met stabiele conversieratio j-o-j; • Stabiele daling van het aantal abonnees voor basiskabel-tv met 11.400 ten opzichte van KW4 2012, ondanks de toegenomen concurrentie; • Adjusted EBITDA(1) +5% j-o-j tot € 201,5 miljoen, beïnvloed door de seizoensgebonden hogere kosten voor de verkoop en subsidiëring van gsm's en smartphones. Marge van 49,7% - een sequentiële verbetering van 190 basispunten omwille van lagere marketingkosten, algemene kostenbeheersing en de gunstige impact van bepaalde eenmalige elementen; • Op 24 april 2013 keurden aandeelhouders het voorgestelde buitengewoon brutodividend van € 7,90 per aandeel goed. De uitkering is gepland voor 8 mei 2013, met verhandeling van het aandeel ex-dividend vanaf 3 mei 2013.