De tijdelijke sluiting van de fabriek in Cleveland (Healthcare) in de eerste helft van het jaar telt zwaar.

Het resultaat van Healthcare zal dit jaar licht dalen, maar het margedoel van 16 à 17% in 2016 blijft haalbaar.

Verder drukt de sterke euro de resultaten, maar dat zal later dit jaar verbeteren als de euro afzwakt. Bij Verlichting verschuift het accent geleidelijk naar LED, waar de groei op 35 à 40% ligt.

LED levert al een derde van de omzet bij Verlichting. Consumer Lifestyle blijft voorlopig hard groeien terwijl de marge verder verbetert. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies aanbevolen.

De tijdelijke sluiting van de fabriek in Cleveland (Healthcare) in de eerste helft van het jaar telt zwaar. Het resultaat van Healthcare zal dit jaar licht dalen, maar het margedoel van 16 à 17% in 2016 blijft haalbaar. Verder drukt de sterke euro de resultaten, maar dat zal later dit jaar verbeteren als de euro afzwakt. Bij Verlichting verschuift het accent geleidelijk naar LED, waar de groei op 35 à 40% ligt. LED levert al een derde van de omzet bij Verlichting. Consumer Lifestyle blijft voorlopig hard groeien terwijl de marge verder verbetert. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies aanbevolen.