Hier enkele hoogtepunten uit het vorige week verschenen kwartaalrapport:

• +98.000 Mobile Postpaid-kaarten (waarvan 35.000 gratis datakaarten, en M2M); in totaal 3.957.000 (inclusief mobiele spraak- en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W)

• -46.000 Mobile Prepaid-kaarten (waarvan -11.000 Mobisud-kaarten), in totaal 1.634.000

• +30.000 Belgacom TV-abonnementen, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.525.000

• +12.000 vaste internet-lijnen, goed voor een totaal van 1.705.000 internetklanten

• -26.000 vaste spraak-lijnen, goed voor een totaal van 2.876.000 vaste spraak-klanten.

• + 12.000 4-playgezinnen, goed voor een totaal van 368.000 (stijging met +14% t.o.v. vorig jaar).

Hier enkele hoogtepunten uit het vorige week verschenen kwartaalrapport: • +98.000 Mobile Postpaid-kaarten (waarvan 35.000 gratis datakaarten, en M2M); in totaal 3.957.000 (inclusief mobiele spraak- en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W) • -46.000 Mobile Prepaid-kaarten (waarvan -11.000 Mobisud-kaarten), in totaal 1.634.000 • +30.000 Belgacom TV-abonnementen, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.525.000 • +12.000 vaste internet-lijnen, goed voor een totaal van 1.705.000 internetklanten • -26.000 vaste spraak-lijnen, goed voor een totaal van 2.876.000 vaste spraak-klanten. • + 12.000 4-playgezinnen, goed voor een totaal van 368.000 (stijging met +14% t.o.v. vorig jaar).