Op een vergelijkbare basis bedraagt de interne groei ruim 6 %, hierbij wordt het stopzetten van het contract met McVities voor de Jaffa Cake bars in rekening gebracht.

In de eerste jaarhelft realiseerde Lotus Bakeries België een sterke groei. Een doorgedreven focus op consistente kwaliteit en onderscheidende smaak gecombineerd met significante investeringen in communicatie met de consument werpen duidelijk zijn vruchten af.

Het Lotus merk kon immers, na een goed 2010, zijn marktaandeel binnen de segmenten van speculoos, gebak en wafels verder versterken.

Op een vergelijkbare basis bedraagt de interne groei ruim 6 %, hierbij wordt het stopzetten van het contract met McVities voor de Jaffa Cake bars in rekening gebracht. In de eerste jaarhelft realiseerde Lotus Bakeries België een sterke groei. Een doorgedreven focus op consistente kwaliteit en onderscheidende smaak gecombineerd met significante investeringen in communicatie met de consument werpen duidelijk zijn vruchten af. Het Lotus merk kon immers, na een goed 2010, zijn marktaandeel binnen de segmenten van speculoos, gebak en wafels verder versterken.