"Het sterke momentum dat in het eerste kwartaal van dit jaar is opgebouwd, werd in het tweede kwartaal voortgezet doordat de volumes een positieve invloed ondervonden van de 2014 FIFA World Cup™. Dit evenement bood ons een uitstekende gelegenheid om niet enkel in Brazilië maar ook op heel wat van onze markten wereldwijd merkwaarde te ontwikkelen. De totale volumes stegen in 2Q14 met 1,0%, waarbij de totale opbrengsten met 5,0% toenamen en de opbrengsten per hl met 4,3% stegen.

De biervolumes in onze vier belangrijkste markten waren in lijn met of overtroffen onze verwachtingen."

"Het sterke momentum dat in het eerste kwartaal van dit jaar is opgebouwd, werd in het tweede kwartaal voortgezet doordat de volumes een positieve invloed ondervonden van de 2014 FIFA World Cup™. Dit evenement bood ons een uitstekende gelegenheid om niet enkel in Brazilië maar ook op heel wat van onze markten wereldwijd merkwaarde te ontwikkelen. De totale volumes stegen in 2Q14 met 1,0%, waarbij de totale opbrengsten met 5,0% toenamen en de opbrengsten per hl met 4,3% stegen. De biervolumes in onze vier belangrijkste markten waren in lijn met of overtroffen onze verwachtingen."