De fabriek bij Peking gaat vanaf juli 2010 een productie-eenheid die wordt uitgebaat door Hyundai bevoorraden en de fabriek in Chennai gaat een autofabriek in de buurt van Bangalore bevoorraden, die gerund wordt door een grote Japanse autofabrikant.

De nieuwe productie-eenheden zullen de snelgroeiende auto-industrie in dit deel van Azië moeten bedienen. In 2008 is China de belangrijkste autoproducent ter wereld geworden, met een marktaandeel van 17,2%, wat meer is dan Duitsland met 14,7% en de Verenigde Staten met 14,6%.

Volgens de federatie van de Chinese autoproducenten (CAAM) liep het aantal in 2008 verkochte personenauto's op met 7,3% tot 6,76 miljoen stuks en steeg de verkoop van utilitaire voertuigen met 5,3% tot 2,62 miljoen eenheden. De federatie verwacht dat de totale verkoop in 2009 tot 11 miljoen eenheden kan stijgen.

De fabriek bij Peking gaat vanaf juli 2010 een productie-eenheid die wordt uitgebaat door Hyundai bevoorraden en de fabriek in Chennai gaat een autofabriek in de buurt van Bangalore bevoorraden, die gerund wordt door een grote Japanse autofabrikant. De nieuwe productie-eenheden zullen de snelgroeiende auto-industrie in dit deel van Azië moeten bedienen. In 2008 is China de belangrijkste autoproducent ter wereld geworden, met een marktaandeel van 17,2%, wat meer is dan Duitsland met 14,7% en de Verenigde Staten met 14,6%. Volgens de federatie van de Chinese autoproducenten (CAAM) liep het aantal in 2008 verkochte personenauto's op met 7,3% tot 6,76 miljoen stuks en steeg de verkoop van utilitaire voertuigen met 5,3% tot 2,62 miljoen eenheden. De federatie verwacht dat de totale verkoop in 2009 tot 11 miljoen eenheden kan stijgen.