De reclamemarkt van de magazines staat nog altijd onder druk en de personeelsadvertenties die belangrijk zijn voor de gratis pers, trekken nog niet aan ten gevolge van het nog altijd onzekere economische klimaat.

Roularta Media Group realiseerde in het eerste kwartaal van 2013 een geconsolideerde omzet van 174,6 miljoen euro tegenover 187,7 miljoen euro in 2012. Dit betekent een daling van de omzet met 7,0%.

Ook zonder de wijzigingen in de Groep noteerde de mediagroep een omzetdaling van 7,8% tegenover het eerste kwartaal van 2012. In de divisie Audiovisuele Media werd een daling van 12,6% genoteerd, terwijl de divisie Printed Media een daling van 6,3% liet optekenen.

De reclamemarkt van de magazines staat nog altijd onder druk en de personeelsadvertenties die belangrijk zijn voor de gratis pers, trekken nog niet aan ten gevolge van het nog altijd onzekere economische klimaat. Roularta Media Group realiseerde in het eerste kwartaal van 2013 een geconsolideerde omzet van 174,6 miljoen euro tegenover 187,7 miljoen euro in 2012. Dit betekent een daling van de omzet met 7,0%. Ook zonder de wijzigingen in de Groep noteerde de mediagroep een omzetdaling van 7,8% tegenover het eerste kwartaal van 2012. In de divisie Audiovisuele Media werd een daling van 12,6% genoteerd, terwijl de divisie Printed Media een daling van 6,3% liet optekenen.