Het derde trimester (met de vakantiemaanden juli en augustus) kondigt zich goed aan wat de reclame-omzet betreft en dit zowel voor de print als voor radio en televisie, maar er is nog geen visibiliteit voor het vierde kwartaal, dat veel belangrijker is.

De algemene economische toestand kan wegen op de reclamebestedingen.

De omzetgroei van de reclame op de websites van de groep in België en in Frankrijk blijft zich situeren rond de 35%.

Begin september lanceert Roularta 'knack.be / levif.be' als koepelsite voor zijn internetactiviteiten, naar het model van 'l'express.fr'.

Het derde trimester (met de vakantiemaanden juli en augustus) kondigt zich goed aan wat de reclame-omzet betreft en dit zowel voor de print als voor radio en televisie, maar er is nog geen visibiliteit voor het vierde kwartaal, dat veel belangrijker is. De algemene economische toestand kan wegen op de reclamebestedingen. De omzetgroei van de reclame op de websites van de groep in België en in Frankrijk blijft zich situeren rond de 35%. Begin september lanceert Roularta 'knack.be / levif.be' als koepelsite voor zijn internetactiviteiten, naar het model van 'l'express.fr'.