In het derde kwartaal van het jaar 2013 bleven de resultaten van D'Ieteren in overeenstemming met de tendensen die werden vastgesteld in de vorige kwartalen en met de verwachtingen. D'Ieteren Auto slaagt erin zijn marktaandeel op een hoog niveau te behouden.

Volkswagen blijft immers het voorkeursmerk van de Belgen, voornamelijk dankzij het succes van de Golf. Belron laat een organische groei van 4,4 % optekenen, ondanks een minder gunstige vergelijkingsbasis dan in het eerste semester. De verwachtingen voor de rest van het jaar blijven onveranderd.

In het derde kwartaal van het jaar 2013 bleven de resultaten van D'Ieteren in overeenstemming met de tendensen die werden vastgesteld in de vorige kwartalen en met de verwachtingen. D'Ieteren Auto slaagt erin zijn marktaandeel op een hoog niveau te behouden. Volkswagen blijft immers het voorkeursmerk van de Belgen, voornamelijk dankzij het succes van de Golf. Belron laat een organische groei van 4,4 % optekenen, ondanks een minder gunstige vergelijkingsbasis dan in het eerste semester. De verwachtingen voor de rest van het jaar blijven onveranderd.