Renaud Tilmans neemt de leiding van de nieuwe Business Unit "Customer Operations" die zal instaan voor de operationele na-verkoop activiteiten die op dit moment verspreid zijn binnen de verschillende Business Units.

Het samenbrengen van alle na-verkoopactiveiten in één Business Unit zal de klantenprocessen vlotter en kostefficiënter laten verlopen.

Renaud Tilmans en zijn team zullen zich toeleggen op het stroomlijnen van de verschillende na-verkoop activiteiten en het zoeken naar synergiën om de doeltreffendheid van de operationele activiteiten te verhogen.

Renaud Tilmans neemt de leiding van de nieuwe Business Unit "Customer Operations" die zal instaan voor de operationele na-verkoop activiteiten die op dit moment verspreid zijn binnen de verschillende Business Units. Het samenbrengen van alle na-verkoopactiveiten in één Business Unit zal de klantenprocessen vlotter en kostefficiënter laten verlopen. Renaud Tilmans en zijn team zullen zich toeleggen op het stroomlijnen van de verschillende na-verkoop activiteiten en het zoeken naar synergiën om de doeltreffendheid van de operationele activiteiten te verhogen.