Daarvan overtrof 72% de winstverwachtingen en 56% ook nog eens de omzetverwachtingen. In Europa waren er wel een paar tegenvallers, zoals bij Nestlé en Adidas.

Het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld zag als gevolg van het slechte weer in Europa (in het tweede kwartaal) de ijsverkopen dalen en dat droeg voor het eerst in vier jaar bij aan een daling van de omzet.

Ook Adidas publiceerde tegenvallende cijfers en daarnaast verslechterende vooruitzichten. Beide bedrijven verloren 2% op de beurs.

Daarvan overtrof 72% de winstverwachtingen en 56% ook nog eens de omzetverwachtingen. In Europa waren er wel een paar tegenvallers, zoals bij Nestlé en Adidas. Het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld zag als gevolg van het slechte weer in Europa (in het tweede kwartaal) de ijsverkopen dalen en dat droeg voor het eerst in vier jaar bij aan een daling van de omzet. Ook Adidas publiceerde tegenvallende cijfers en daarnaast verslechterende vooruitzichten. Beide bedrijven verloren 2% op de beurs.