In het eerste kwartaal van 2013 groeide het Belgacom-klantenbestand voor tv, internet en de Packs, terwijl de erosie van vaste spraak binnen de perken bleef.

De herpositionering van het mobiele aanbod van Belgacom werpt vruchten af. Hoopgevend is de nettoaangroei van nieuwe postpaidklanten.

• Het aantal Belgacom TV-abonnementen bleef groeien. + 26.000 tot in totaal 1.412.000 Belgacom TV-klanten

• 10.000 nieuwe vaste internetlijnen in het eerste kwartaal, met een totaal internetklantenbestand van 1.647.000

• Het aantal mobiele kaarten daalde met 52.000 stuks (+ 61.000 postpaid, - 113.000 prepaid) tot in totaal 5.364.000 mobiele kaarten (inclusief mobiele kaarten voor spraak en data verkocht via CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W-segmenten).

• Het aantal convergente Packs bleef toenemen: + 22.000 multi-playpacks, met een totaal van 1.259.000 Packs

• Het klantenbestand voor vaste spraak omvat in totaal 3.041.000 lijnen, een erosie van 44.000 lijnen

In het eerste kwartaal van 2013 groeide het Belgacom-klantenbestand voor tv, internet en de Packs, terwijl de erosie van vaste spraak binnen de perken bleef. De herpositionering van het mobiele aanbod van Belgacom werpt vruchten af. Hoopgevend is de nettoaangroei van nieuwe postpaidklanten. • Het aantal Belgacom TV-abonnementen bleef groeien. + 26.000 tot in totaal 1.412.000 Belgacom TV-klanten • 10.000 nieuwe vaste internetlijnen in het eerste kwartaal, met een totaal internetklantenbestand van 1.647.000 • Het aantal mobiele kaarten daalde met 52.000 stuks (+ 61.000 postpaid, - 113.000 prepaid) tot in totaal 5.364.000 mobiele kaarten (inclusief mobiele kaarten voor spraak en data verkocht via CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W-segmenten). • Het aantal convergente Packs bleef toenemen: + 22.000 multi-playpacks, met een totaal van 1.259.000 Packs • Het klantenbestand voor vaste spraak omvat in totaal 3.041.000 lijnen, een erosie van 44.000 lijnen