Eerste semester 2011

-Geconsolideerde omzet stijgt met 1,3% tot € 268,9 miljoen. (H1 2010: € 265,3 miljoen)

-Verkocht volume: -2,6%; wisselkoersen: -2,5%

-Prijs- en mixeffecten: +6,4%, door de doorberekening van de gestegen kosten voor PVC en additieven en door een gunstigere geografische mix.

-Stijging van de totale omzet met 1,3% door sterke vraag in de Benelux, Frankrijk en

Duitsland.

Tweede kwartaal 2011

-Geconsolideerde omzet daalt met 2,4% tot € 152,3 miljoen. (Q2 2010: € 156,1 miljoen)

-Verkocht volume: -6,1%; wisselkoersen: -4,1%

-De gunstige evolutie van het verkochte volume in de Benelux, Frankrijk, Duitsland en Turkije, contrasteerde met een zwakke vraag in de VS, Centraal en Oost-Europa.

-Prijs- en mixeffecten: +7,7%, door de doorberekening van de gestegen kosten voor PVC en grondstoffen en door een gunstiger geografische mix.

Vooruitzichten voor 2011

-Omzet en nettoresultaat van 2011 zullen naar verwachting vergelijkbaar zijn met 2010.

Eerste semester 2011 -Geconsolideerde omzet stijgt met 1,3% tot € 268,9 miljoen. (H1 2010: € 265,3 miljoen) -Verkocht volume: -2,6%; wisselkoersen: -2,5% -Prijs- en mixeffecten: +6,4%, door de doorberekening van de gestegen kosten voor PVC en additieven en door een gunstigere geografische mix. -Stijging van de totale omzet met 1,3% door sterke vraag in de Benelux, Frankrijk en Duitsland. Tweede kwartaal 2011 -Geconsolideerde omzet daalt met 2,4% tot € 152,3 miljoen. (Q2 2010: € 156,1 miljoen) -Verkocht volume: -6,1%; wisselkoersen: -4,1% -De gunstige evolutie van het verkochte volume in de Benelux, Frankrijk, Duitsland en Turkije, contrasteerde met een zwakke vraag in de VS, Centraal en Oost-Europa. -Prijs- en mixeffecten: +7,7%, door de doorberekening van de gestegen kosten voor PVC en grondstoffen en door een gunstiger geografische mix. Vooruitzichten voor 2011 -Omzet en nettoresultaat van 2011 zullen naar verwachting vergelijkbaar zijn met 2010.