*Topmerken succesvol verder uitgebouwd; sterke omzet in Italië, België en Frankrijk.

*Langetermijninvesteringen en optimalisaties gaan onverminderd voort.

*Kwartaalomzet groeit met 7,8% tot EUR 217,8 miljoen. Interne groei is 3,5%.

*Omzet van producten uit de vijf strategische pijlers: +11%. Top tien merken: +17%.

*Uitstekende verkoopprestaties in Italië, België en Frankrijk. Omzet in Rusland, *Griekenland, Portugal en Spanje onder verwachtingen.

*Prognose voor 2011 wordt bevestigd.

*Topmerken succesvol verder uitgebouwd; sterke omzet in Italië, België en Frankrijk. *Langetermijninvesteringen en optimalisaties gaan onverminderd voort. *Kwartaalomzet groeit met 7,8% tot EUR 217,8 miljoen. Interne groei is 3,5%. *Omzet van producten uit de vijf strategische pijlers: +11%. Top tien merken: +17%. *Uitstekende verkoopprestaties in Italië, België en Frankrijk. Omzet in Rusland, *Griekenland, Portugal en Spanje onder verwachtingen. *Prognose voor 2011 wordt bevestigd.