De iCON 210 is de derde USB-modem die Option de afgelopen drie maanden ontworpen en in de handel gebracht heeft om te voldoen aan de specifieke marktbehoeften van grote Europese en Amerikaanse operatoren.

De iCON 210 is een compact en gebruiksvriendelijk toestel, een laag geprijsde maar hoogwaardige mobiele breedbandoplossing.

Met de Zero-CD Plug 'n' Play software van Option krijgen de consumenten betrouwbare toegang tot het internet en e-mail aan HSPA-snelheden tot 3,6 Mbps in slechts drie eenvoudige stappen: steek de USB in, installeer de software en ga online. De iCON 210 weegt slechts 27 g en past in de handpalm.

Hij kan worden gebruikt met laptops of desktop-pc's om haast overal ter wereld connectiviteit te leveren. Telefónica Europa, gevestigd in Slough, VK, is de afdeling van de Telefónica groep die geïntegreerde mobiele, vaste en breedbanddiensten in het VK, Ierland, Duitsland, Tsjechië en Slovakije aanbiedt.

In markten waar de concurrentie steeds zwaarder wordt, verwierf de Groep in de eerste drie kwartalen van 2008 2,2 miljoen nieuwe mobiele klanten.

De iCON 210 is de derde USB-modem die Option de afgelopen drie maanden ontworpen en in de handel gebracht heeft om te voldoen aan de specifieke marktbehoeften van grote Europese en Amerikaanse operatoren.De iCON 210 is een compact en gebruiksvriendelijk toestel, een laag geprijsde maar hoogwaardige mobiele breedbandoplossing.Met de Zero-CD Plug 'n' Play software van Option krijgen de consumenten betrouwbare toegang tot het internet en e-mail aan HSPA-snelheden tot 3,6 Mbps in slechts drie eenvoudige stappen: steek de USB in, installeer de software en ga online. De iCON 210 weegt slechts 27 g en past in de handpalm. Hij kan worden gebruikt met laptops of desktop-pc's om haast overal ter wereld connectiviteit te leveren. Telefónica Europa, gevestigd in Slough, VK, is de afdeling van de Telefónica groep die geïntegreerde mobiele, vaste en breedbanddiensten in het VK, Ierland, Duitsland, Tsjechië en Slovakije aanbiedt. In markten waar de concurrentie steeds zwaarder wordt, verwierf de Groep in de eerste drie kwartalen van 2008 2,2 miljoen nieuwe mobiele klanten.