-Omzet met 15% gestegen naar € 8,7 miljard
-Bedrijfsresultaat met 18% gestegen naar € 396 miljoen
-Nettoresultaat € 196 miljoen
-Bedrijfsresultaat Stop & Shop/Giant-Landover met 20% gestegen naar $ 242 miljoen

In Europa slaagde Albert Heijn er opnieuw met succes in om de juiste balans te vinden tussen omzet, marktaandeel en marge. In Centraal-Europa heeft de zwakke economie en de introductie van de euro de resultaten beïnvloed.

Het nettoresultaat kwam over het eerste kwartaal 25% lager uit, als gevolg van een hogere belastingdruk en een nettovoorziening voor leasegaranties bij BI-LO en Bruno's van € 66 miljoen.

-Omzet met 15% gestegen naar € 8,7 miljard -Bedrijfsresultaat met 18% gestegen naar € 396 miljoen -Nettoresultaat € 196 miljoen -Bedrijfsresultaat Stop & Shop/Giant-Landover met 20% gestegen naar $ 242 miljoen In Europa slaagde Albert Heijn er opnieuw met succes in om de juiste balans te vinden tussen omzet, marktaandeel en marge. In Centraal-Europa heeft de zwakke economie en de introductie van de euro de resultaten beïnvloed. Het nettoresultaat kwam over het eerste kwartaal 25% lager uit, als gevolg van een hogere belastingdruk en een nettovoorziening voor leasegaranties bij BI-LO en Bruno's van € 66 miljoen.