De EBIT bedroeg over de verslagperiode 8,40 miljard Zwitserse frank, of een stijging met 13,60%. Daardoor bedroeg de EBIT-marge 15,10% of een stijging met 80 basispunten. In constante valuta zou de EBIT-marge met 70 basispunten zijn gestegen.

De winst per aandeel bedroeg 1,60 Zwitserse frank, of een stijging met 13,50%. Opnieuw uitgedrukt in constante valuta werd een stijging van de marketinguitgaven met 14% opgetekend.

De EBIT bedroeg over de verslagperiode 8,40 miljard Zwitserse frank, of een stijging met 13,60%. Daardoor bedroeg de EBIT-marge 15,10% of een stijging met 80 basispunten. In constante valuta zou de EBIT-marge met 70 basispunten zijn gestegen. De winst per aandeel bedroeg 1,60 Zwitserse frank, of een stijging met 13,50%. Opnieuw uitgedrukt in constante valuta werd een stijging van de marketinguitgaven met 14% opgetekend.