'Wij zijn erg blij met de resultaten van de eerste helft van 2014. In het begin van het jaar bevestigde Mobistar de hoge kwaliteitsnormen van zijn spraak- en datanetwerk en in het tweede kwartaal versnelde het de uitrol van zijn 4g-netwerk. We stimuleren de consumenten om een smartphone te kopen en moedigen klanten aan om meer en meer data te gebruiken. In de eerste helft van 2014 was het aandeel van mobiele data goed voor 50,4 % van de omzet uit telefonie in België. De strategische assen waarop we de grootste vooruitgang boekten, nl. de transformatie van onze distributiekanalen en de optimalisering van de klantenervaring bij Mobistar, resulteerden in een verbetering van de evolutie van het klantenbestand. Deze vooruitgang bewijst dat we op de goede weg zijn en dat we die met een behoorlijk optimistisch gevoel blijven bewandelen.'

'Wij zijn erg blij met de resultaten van de eerste helft van 2014. In het begin van het jaar bevestigde Mobistar de hoge kwaliteitsnormen van zijn spraak- en datanetwerk en in het tweede kwartaal versnelde het de uitrol van zijn 4g-netwerk. We stimuleren de consumenten om een smartphone te kopen en moedigen klanten aan om meer en meer data te gebruiken. In de eerste helft van 2014 was het aandeel van mobiele data goed voor 50,4 % van de omzet uit telefonie in België. De strategische assen waarop we de grootste vooruitgang boekten, nl. de transformatie van onze distributiekanalen en de optimalisering van de klantenervaring bij Mobistar, resulteerden in een verbetering van de evolutie van het klantenbestand. Deze vooruitgang bewijst dat we op de goede weg zijn en dat we die met een behoorlijk optimistisch gevoel blijven bewandelen.'