De omzet op aangepaste basis steeg met 57% tot 775 miljoen dollar. De sterke bijdrage van de activiteit "Digital" (d.w.z gedematerialiseerde spelletjes die goed zijn voor 60% van de omzet) en kostenbeheersing hebben er toe geleid dat dat het

bedrijfsresultaat een niveau van 85 miljoen dollar bereikte terwijl één jaar geleden dit bedrijfsresultaat nog negatief was (ten belope van 160 miljoen dollar).

Tot slot vermelden we nog dat de uitgestelde lancering van het spel Battlefield Hardline (van oktober 2014 naar begin 2015) volgens Delaunay al in de koers van het aandeel verdisconteerd is.

De omzet op aangepaste basis steeg met 57% tot 775 miljoen dollar. De sterke bijdrage van de activiteit "Digital" (d.w.z gedematerialiseerde spelletjes die goed zijn voor 60% van de omzet) en kostenbeheersing hebben er toe geleid dat dat het bedrijfsresultaat een niveau van 85 miljoen dollar bereikte terwijl één jaar geleden dit bedrijfsresultaat nog negatief was (ten belope van 160 miljoen dollar). Tot slot vermelden we nog dat de uitgestelde lancering van het spel Battlefield Hardline (van oktober 2014 naar begin 2015) volgens Delaunay al in de koers van het aandeel verdisconteerd is.