*In het eerste kwartaal onthaalde Kinepolis Group 4,3miljoen bezoekers, een daling met 8,7%, onder invloed van het winterweer, een zwak filmaanbod en de economische crisis in Spanje

*Per bezoeker namen de opbrengsten uit ticketverkoop en in -theatresales verder toe

*De courante EBITDA per bezoeker steeg dankzij de hogere opbrengsten per bezoeker en de verbetering van de operationele efficiëntie, waardoor de totale courante EBITDA proportioneel minder daalde dan het bezoekcijfer

*De totale opbrengsten uit schermreclame (Brightfish) namen toe.

*De Real Estate inkomsten blijven in lijn met de verwachtingen

*B2B laat een daling zien in het eerste kwartaal

*De netto financiële schuld nam licht toe tegenover jaareinde 2012

*In het eerste kwartaal onthaalde Kinepolis Group 4,3miljoen bezoekers, een daling met 8,7%, onder invloed van het winterweer, een zwak filmaanbod en de economische crisis in Spanje *Per bezoeker namen de opbrengsten uit ticketverkoop en in -theatresales verder toe *De courante EBITDA per bezoeker steeg dankzij de hogere opbrengsten per bezoeker en de verbetering van de operationele efficiëntie, waardoor de totale courante EBITDA proportioneel minder daalde dan het bezoekcijfer *De totale opbrengsten uit schermreclame (Brightfish) namen toe. *De Real Estate inkomsten blijven in lijn met de verwachtingen *B2B laat een daling zien in het eerste kwartaal *De netto financiële schuld nam licht toe tegenover jaareinde 2012