Q1/2010 was het beste 1e kwartaal ooit voor Omega Pharma, met voor het eerst een Q1-omzet boven de € 200 mio. De vele maatregelen, in 2009 ingevoerd, tonen de eerste resultaten.

Zo groeien de Emerging Markets dankzij de sterke lokale structuren, die gevoed worden door het innovatiebeleid en de centrale merkenaansturing. Ook West-Europa groeit en thuisland België blijft verrassen. In

Frankrijk deed het nieuwe team de noodzakelijke analyses en wordt nu een daadkrachtig merkenbeleid doorgevoerd, dat nog dit jaar de kwartaalomzet moet stabiliseren.

Mark Leemans (Bank Degroof): "Dat waren prima omzetcijfers van Omega Pharma, het bedrijf is goed op weg om de guidance van 4% top line groei te realiseren. Het management handhaafde dan ook de guidance voor het volledige boekjaar. Ik handhaaf het advies opbouwen."

Q1/2010 was het beste 1e kwartaal ooit voor Omega Pharma, met voor het eerst een Q1-omzet boven de € 200 mio. De vele maatregelen, in 2009 ingevoerd, tonen de eerste resultaten. Zo groeien de Emerging Markets dankzij de sterke lokale structuren, die gevoed worden door het innovatiebeleid en de centrale merkenaansturing. Ook West-Europa groeit en thuisland België blijft verrassen. In Frankrijk deed het nieuwe team de noodzakelijke analyses en wordt nu een daadkrachtig merkenbeleid doorgevoerd, dat nog dit jaar de kwartaalomzet moet stabiliseren. Mark Leemans (Bank Degroof): "Dat waren prima omzetcijfers van Omega Pharma, het bedrijf is goed op weg om de guidance van 4% top line groei te realiseren. Het management handhaafde dan ook de guidance voor het volledige boekjaar. Ik handhaaf het advies opbouwen."