Vooral in opkomende landen stijgt de vraag naar gezondheidszorg sterk (China, India). Bij verlichting profiteert Philips van

de sterke vraag naar LED, die steeds meer zal worden gedreven door de energie-efficiëntie van deze systemen. Consumer Lifestyle is verlost van TV en voor Audio zal snel een koper worden gevonden.

De divisie groeit nu al zes kwartalen met meer dan 8% op jaarbasis. De divisie toont wat de focus op innovatieve producten tegen een lage prijs kan doen met de omzet.

De eerste effecten zijn nu bij Verlichting te zien. De kosten zijn bij Philips aanzienlijk gedaald en in de komende jaren kan de marge nog aanzienlijk verbeteren. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies aanbevolen.

Vooral in opkomende landen stijgt de vraag naar gezondheidszorg sterk (China, India). Bij verlichting profiteert Philips van de sterke vraag naar LED, die steeds meer zal worden gedreven door de energie-efficiëntie van deze systemen. Consumer Lifestyle is verlost van TV en voor Audio zal snel een koper worden gevonden. De divisie groeit nu al zes kwartalen met meer dan 8% op jaarbasis. De divisie toont wat de focus op innovatieve producten tegen een lage prijs kan doen met de omzet. De eerste effecten zijn nu bij Verlichting te zien. De kosten zijn bij Philips aanzienlijk gedaald en in de komende jaren kan de marge nog aanzienlijk verbeteren. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies aanbevolen.