De onderliggende volumegroei bedroeg 6,60%, de onderliggende omzetgroei 3,80% en de onderliggende prijsstijgingen 2,60%.

De onderliggende operationale marge bedroeg 30 basispunten, waarbij een sterke groei van de brutomarges deels werd gecompenseerd door forse stijgingen in advertenties en reclame.

De winst per aandeel kwam op halfjaarbasis uit op 0,70 euro, of een stijging met 36%. Deze stijging was te danken aan een verbetering van het operationeel resultaat, lagere reorganisatiekosten en gunstige wisselkoersverhoudingen.

Over het tweede kwartaal bedroeg de onderliggende volumegroei 5,70%, de onderliggende omzetgroei 3,60% en daalden de prijzen onderliggend met 2%.

De onderliggende operationele marge steeds met 10 basispunten, de uitgaven voor reclame met 140 basispunten.

De onderliggende volumegroei bedroeg 6,60%, de onderliggende omzetgroei 3,80% en de onderliggende prijsstijgingen 2,60%. De onderliggende operationale marge bedroeg 30 basispunten, waarbij een sterke groei van de brutomarges deels werd gecompenseerd door forse stijgingen in advertenties en reclame. De winst per aandeel kwam op halfjaarbasis uit op 0,70 euro, of een stijging met 36%. Deze stijging was te danken aan een verbetering van het operationeel resultaat, lagere reorganisatiekosten en gunstige wisselkoersverhoudingen. Over het tweede kwartaal bedroeg de onderliggende volumegroei 5,70%, de onderliggende omzetgroei 3,60% en daalden de prijzen onderliggend met 2%. De onderliggende operationele marge steeds met 10 basispunten, de uitgaven voor reclame met 140 basispunten.