Marc Coucke (Omega Pharma): "Over de eerste zes maanden bedroeg de omzetstijging maar 3%, over het derde kwartaal zaten we op 9%. Bovendien was de omzetgroei mooi verdeeld over de regio's. Uiteraard handhaven we de prognoses voor het volledige boekjaar. Absoluut gezien moet het beste kwartaal nog komen, maar hierbij moet opgemerkt worden dat de vergelijkingsbasis met vorig jaar niet zo makkelijk is."

Marc Coucke had nog de volgende opmerkingen: "Alle divisies hebben knappe omzetcijfers geboekt in het derde kwartaal. Deze zijn het gevolg van een sterke interne dynamiek, en van de recente investeringen in verkoopsorganisaties en in innovatie en R&D. Zo groeien de Emerging Markets dankzij betere salesstructuren, die 25% meer apotheekbezoeken genereren, en lokale en corporate initiatieven; maar we zien ook een positieve evolutie in West-Europa dankzij verschillende innovaties. Vanzelfsprekend betuig ik alle respect voor onze organisatie in België, die voortdurend blijft groeien, en voor onze Franse organisatie, die met veel talent en enthousiasme onze lijst van groeilanden mag vervoegen! De eerste resultaten van onze merken XL-S Medical, Dermalex en Paranix Dubbele Werking zijn succesvol. Met heel beloftevolle lanceringen in 2011 en een goed gevulde innovatiepijplijn voor de volgende jaren, staat Omega Pharma op het punt om continu vruchten te plukken van het gevoerde investeringsbeleid."

Marc Coucke (Omega Pharma): "Over de eerste zes maanden bedroeg de omzetstijging maar 3%, over het derde kwartaal zaten we op 9%. Bovendien was de omzetgroei mooi verdeeld over de regio's. Uiteraard handhaven we de prognoses voor het volledige boekjaar. Absoluut gezien moet het beste kwartaal nog komen, maar hierbij moet opgemerkt worden dat de vergelijkingsbasis met vorig jaar niet zo makkelijk is." Marc Coucke had nog de volgende opmerkingen: "Alle divisies hebben knappe omzetcijfers geboekt in het derde kwartaal. Deze zijn het gevolg van een sterke interne dynamiek, en van de recente investeringen in verkoopsorganisaties en in innovatie en R&D. Zo groeien de Emerging Markets dankzij betere salesstructuren, die 25% meer apotheekbezoeken genereren, en lokale en corporate initiatieven; maar we zien ook een positieve evolutie in West-Europa dankzij verschillende innovaties. Vanzelfsprekend betuig ik alle respect voor onze organisatie in België, die voortdurend blijft groeien, en voor onze Franse organisatie, die met veel talent en enthousiasme onze lijst van groeilanden mag vervoegen! De eerste resultaten van onze merken XL-S Medical, Dermalex en Paranix Dubbele Werking zijn succesvol. Met heel beloftevolle lanceringen in 2011 en een goed gevulde innovatiepijplijn voor de volgende jaren, staat Omega Pharma op het punt om continu vruchten te plukken van het gevoerde investeringsbeleid."