- Sterke interne omzetgroei van bijna 5%

- Investeringprogramma's speculoos afgerond, gebak en ontbijtkoek op schema

- Voorstel brutodividend: 9,80 EUR per aandeel in 2012 t.o.v. 9,40 EUR in 2011

De nettowinst bedraagt 25,8 miljoen EUR en ligt hiermee 8,1% hoger dan vorig jaar. De lagere niet-recurrente kosten in 2012 compenseren de hogere financiële lasten van 2012.

De totale koekjesmarkt in België kende een lichte daling in volume en een lichte stijging in waarde in 2012.

Dankzij het consequent doorzetten van de strategische keuzes kon het Lotus merk haar marktaandeel in belangrijke mate versterken.

Deze groei wordt gerealiseerd door aanhoudende focus op de productkwaliteit, belangrijke marketing ondersteuning op de topproducten in zowel traditionele als in nieuwe media en consument gedreven productinnovaties die gericht zijn op nieuwe consumptiemomenten.

- Sterke interne omzetgroei van bijna 5% - Investeringprogramma's speculoos afgerond, gebak en ontbijtkoek op schema - Voorstel brutodividend: 9,80 EUR per aandeel in 2012 t.o.v. 9,40 EUR in 2011 De nettowinst bedraagt 25,8 miljoen EUR en ligt hiermee 8,1% hoger dan vorig jaar. De lagere niet-recurrente kosten in 2012 compenseren de hogere financiële lasten van 2012. De totale koekjesmarkt in België kende een lichte daling in volume en een lichte stijging in waarde in 2012. Dankzij het consequent doorzetten van de strategische keuzes kon het Lotus merk haar marktaandeel in belangrijke mate versterken. Deze groei wordt gerealiseerd door aanhoudende focus op de productkwaliteit, belangrijke marketing ondersteuning op de topproducten in zowel traditionele als in nieuwe media en consument gedreven productinnovaties die gericht zijn op nieuwe consumptiemomenten.