*Volumeprestaties: In 2Q14 steeg het totale volume met 1,0% waarbij het volume eigen bieren toenam met 0,5%, en

het volume niet-bieren met 5,8% toenam. De groei in het volume eigen bieren in dit kwartaal is te danken aan de groei in Brazilië met 7,2%, in Mexico met 1,5% en in China met 4,6%, die gedeeltelijk tenietgedaan werd door een verwachte daling in de verkoop aan

groothandelaars (VAG) met 3,4% in de VS

*EBITDA: De EBITDA nam in 2Q14 met 9,5% toe tot 4851 miljoen USD met een margeverbetering van 157 basispunten ten gevolge van een sterke volume- en opbrengstengroei en een daling van de

Kostprijs Verkochte Goederen per hectoliter, welke gedeeltelijk teniet gedaan werden door de timing van verkoop- en marketinginvesteringen ter ondersteuning van de initiatieven voor

volume- en opbrengstengroei/

* Winst: De genormaliseerde winst toerekenbaar aan houders van eigenvermogensinstrumenten van ABInBev steeg met 74% tot 2614 miljoen USD in 2Q14 vergeleken met 1504 miljoen USD in 2Q13.

*Winst per aandeel: De genormaliseerde winst per aandeel (WPA) steeg met 72% tot 1,60 USD in 2Q14 tegenover 0,93 USD in 2Q13, dankzij de sterke interne groei in EBITDA, lagere netto financiële kosten, de opname van de resultaten van Grupo Modelo voor een volledig kwartaal, alsook positieve scope-aanpassingen zoals hieronder beschreven. De WPA steeg tot 2,47 USD in HY14 tegenover 2,09 USD in HY13.

*Volumeprestaties: In 2Q14 steeg het totale volume met 1,0% waarbij het volume eigen bieren toenam met 0,5%, en het volume niet-bieren met 5,8% toenam. De groei in het volume eigen bieren in dit kwartaal is te danken aan de groei in Brazilië met 7,2%, in Mexico met 1,5% en in China met 4,6%, die gedeeltelijk tenietgedaan werd door een verwachte daling in de verkoop aan groothandelaars (VAG) met 3,4% in de VS *EBITDA: De EBITDA nam in 2Q14 met 9,5% toe tot 4851 miljoen USD met een margeverbetering van 157 basispunten ten gevolge van een sterke volume- en opbrengstengroei en een daling van de Kostprijs Verkochte Goederen per hectoliter, welke gedeeltelijk teniet gedaan werden door de timing van verkoop- en marketinginvesteringen ter ondersteuning van de initiatieven voor volume- en opbrengstengroei/ * Winst: De genormaliseerde winst toerekenbaar aan houders van eigenvermogensinstrumenten van ABInBev steeg met 74% tot 2614 miljoen USD in 2Q14 vergeleken met 1504 miljoen USD in 2Q13. *Winst per aandeel: De genormaliseerde winst per aandeel (WPA) steeg met 72% tot 1,60 USD in 2Q14 tegenover 0,93 USD in 2Q13, dankzij de sterke interne groei in EBITDA, lagere netto financiële kosten, de opname van de resultaten van Grupo Modelo voor een volledig kwartaal, alsook positieve scope-aanpassingen zoals hieronder beschreven. De WPA steeg tot 2,47 USD in HY14 tegenover 2,09 USD in HY13.