De verkopen van zuivelproducten stegen met 7,60%, gedragen door een volumegroei met 12,50%. In de divisie mineraalwaters steeg de omzet met 2,30%, het was al het derde kwartaal op rij dat een omzetgroei werd opgetekend.

De divisies Baby en Medical Nutrition presteerden beiden sterk, met groeicijfers van respectievelijk 8,50% en 9,30%. Franck Riboud, Chairman en CEO van Danone, merkte op dat Danone een sterke start heeft genomen in 2010.

De emerging markets vormen een belangrijke groeimotor, maar ook in andere regio's blijft het bedrijf sterk presteren. Riboud wees in dat verband naar de zuivelactiviteiten in Rusland en de Verenigde Staten. Op basis van de prestaties geleverd tijdens het eerste kwartaal handhaaft Riboud de guidance voor het volledige boekjaar 2010.

De verkopen van zuivelproducten stegen met 7,60%, gedragen door een volumegroei met 12,50%. In de divisie mineraalwaters steeg de omzet met 2,30%, het was al het derde kwartaal op rij dat een omzetgroei werd opgetekend. De divisies Baby en Medical Nutrition presteerden beiden sterk, met groeicijfers van respectievelijk 8,50% en 9,30%. Franck Riboud, Chairman en CEO van Danone, merkte op dat Danone een sterke start heeft genomen in 2010. De emerging markets vormen een belangrijke groeimotor, maar ook in andere regio's blijft het bedrijf sterk presteren. Riboud wees in dat verband naar de zuivelactiviteiten in Rusland en de Verenigde Staten. Op basis van de prestaties geleverd tijdens het eerste kwartaal handhaaft Riboud de guidance voor het volledige boekjaar 2010.