De verbetering verloopt echter traag. De winstgevendheid is nog te laag en de balans is met een nettoschuld van 2,9 keer EBITDA nog erg zwak.

Theodoor Gilissen Bankiers verwacht wel dat de resultaten in de komende kwartalen verder verbeteren, maar de analisten van de bank vinden dit voldoende in de prijs verwerkt.

De winstwaarschuwing van Lufthansa toont dat de luchtvaart het nog altijd moeilijk heeft. Air France-KLM moet harder ingrijpen, maar loopt daarbij een grotere kans op stakingen die erg negatief zijn voor een luchtvaartmaatschappij. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies niet aanbevolen.

De verbetering verloopt echter traag. De winstgevendheid is nog te laag en de balans is met een nettoschuld van 2,9 keer EBITDA nog erg zwak. Theodoor Gilissen Bankiers verwacht wel dat de resultaten in de komende kwartalen verder verbeteren, maar de analisten van de bank vinden dit voldoende in de prijs verwerkt. De winstwaarschuwing van Lufthansa toont dat de luchtvaart het nog altijd moeilijk heeft. Air France-KLM moet harder ingrijpen, maar loopt daarbij een grotere kans op stakingen die erg negatief zijn voor een luchtvaartmaatschappij. Theodoor Gilissen Bankiers heeft een advies niet aanbevolen.