Het neutraal advies en het koersdoel van 22 euro blijven voorlopig gehandhaafd. Belgacom is inmiddels alleen nog een stijger die naam waardig op de Brusselse beurs.

Belgacom zette haar stevige commerciële groei in het tweede kwartaal van 2014 voort, ondanks de scherpere concurrentie.

Belgacom zag haar klantenbestand voor Mobile, Belgacom TV en Fixed Internet verder aangroeien en boekte opnieuw flinke vooruitgang in haar convergentiestrategie.

Hier enkele hoogtepunten:

• +98.000 Mobile Postpaid-kaarten (waarvan 35.000 gratis datakaarten, en M2M); in totaal 3.957.000 (inclusief mobiele spraak- en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W)

• -46.000 Mobile Prepaid-kaarten (waarvan -11.000 Mobisud-kaarten), in totaal 1.634.000

• +30.000 Belgacom TV-abonnementen, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.525.000

Het neutraal advies en het koersdoel van 22 euro blijven voorlopig gehandhaafd. Belgacom is inmiddels alleen nog een stijger die naam waardig op de Brusselse beurs. Belgacom zette haar stevige commerciële groei in het tweede kwartaal van 2014 voort, ondanks de scherpere concurrentie. Belgacom zag haar klantenbestand voor Mobile, Belgacom TV en Fixed Internet verder aangroeien en boekte opnieuw flinke vooruitgang in haar convergentiestrategie. Hier enkele hoogtepunten: • +98.000 Mobile Postpaid-kaarten (waarvan 35.000 gratis datakaarten, en M2M); in totaal 3.957.000 (inclusief mobiele spraak- en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W) • -46.000 Mobile Prepaid-kaarten (waarvan -11.000 Mobisud-kaarten), in totaal 1.634.000 • +30.000 Belgacom TV-abonnementen, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.525.000