Van de groepsomzet vertegenwoordigden de business units "koffieservice" en "kunststofverpakkingen" respectievelijk 46,6 % en 53,4 %, en circa 74 % ervan werd gerealiseerd in het buitenland.

De omzet van de koffieserviceafdeling toonde een vooruitgang met 13,1 %.

Deze vooruitgang werd vooral gerealiseerd door de dochterondernemingen in België, Nederland en Duitsland.

De bedrijfswinst en bedrijfscashflow van de kunststofverpakkingsafdeling stegen met respectievelijk 16,0 % en 9,8 %, en dit ondanks de zeer sterke stijging van de olieprijzen, de belangrijkste grondstof voor kunststof.

In de kunststofverpakkingsafdeling werd 2,9 miljoen euro geïnvesteerd. Het betrof voornamelijk investeringen in gebouwen (afwerking nieuw logistiek centrum) en machines.

Van de groepsomzet vertegenwoordigden de business units "koffieservice" en "kunststofverpakkingen" respectievelijk 46,6 % en 53,4 %, en circa 74 % ervan werd gerealiseerd in het buitenland. De omzet van de koffieserviceafdeling toonde een vooruitgang met 13,1 %. Deze vooruitgang werd vooral gerealiseerd door de dochterondernemingen in België, Nederland en Duitsland. De bedrijfswinst en bedrijfscashflow van de kunststofverpakkingsafdeling stegen met respectievelijk 16,0 % en 9,8 %, en dit ondanks de zeer sterke stijging van de olieprijzen, de belangrijkste grondstof voor kunststof. In de kunststofverpakkingsafdeling werd 2,9 miljoen euro geïnvesteerd. Het betrof voornamelijk investeringen in gebouwen (afwerking nieuw logistiek centrum) en machines.