*Opbrengstengroei: De opbrengsten stegen met 3,6% in 3Q11 en met 4,2% in 9M11, en de opbrengsten per hl namen toe met 4,0% in 3Q11 en met 4,5% in 9M11. Bij een constante geografische basis (d.i. de impact van snellere groei in landen met lagere opbrengsten per hl buiten beschouwing gelaten) zijn de opbrengsten per hl in 3Q11 met 4,7% gestegen en in 9M11 met 5,3%.

*Volumeprestaties: In 3Q11 nam het totale volume met 0,2% af, waarbij het volume eigen bieren met 0,6% afnam en het volume niet-bieren met 6,4% toenam. Andere volumes daalden met 35,0% in 3Q11 ten gevolge van de eerder aangekondigde beëindiging van langbestaande contracten voor commerciële producten in het Verenigd Koninkrijk in maart, wat geen materiële impact heeft op de EBITDA. In 9M11 nam het totale volume met 0,1% af, waarbij het volume eigen bieren stabiel bleef en het volume niet-eigen bieren met 1,9% toenam.

*Belangrijkste merken: Het volume van onze belangrijkste merken steeg in 3Q11 met 1,1%; de belangrijkste stijgers waren Stella Artois in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, Budweiser en Harbin in China, Antarctica in Brazilië, Quilmes in Argentinië en Bud in Rusland. In 9M11 steeg het volume van de belangrijkste merken met 1,3%.

*Marktaandeel: In 3Q11 steeg het marktaandeel in Duitsland, Rusland, Oekraïne en China, terwijl het stabiel bleef in Argentinië en lichtjes daalde in Canada en het Verenigd Koninkrijk. In de Verenigde Staten daalde het marktaandeel met 25 basispunten, hoofdzakelijk in de categorie van de sub-luxemerken, terwijl de belangrijkste merken het goed bleven doen.

*Kostprijs Verkochte Goederen: De Kostprijs Verkochte Goederen (KVG) steeg met 1,4% in 3Q11, of met 1,8% per hl. In 9M11 steeg de KVG met 2,2%, of met 2,1% per hl. Bij een constante geografische basis steeg de KVG per hl met 3,0% in 3Q11 en met 3,1% in 9M11.

*EBITDA: In 3Q11 kende de EBITDA een nominale groei van 12,2% en een interne groei van 5,5% tot 3 965 miljoen USD met een marge van 38,8%, een interne verbetering met 71 basispunten. In 9M11 kende de EBITDA een nominale groei van 11,5% en een interne groei van 6,0% tot 11 120 miljoen USD met een marge van 38,1%, een interne verbetering met 63 basispunten.

*Winst: De genormaliseerde winst toerekenbaar aan houders van eigenvermogensinstrumenten van AB InBev kende een nominale stijging met 16,3% tot 1 731 miljoen USD in 3Q11 vergeleken met 1 489 miljoen USD in 3Q10, en groeide nominaal met 17,5% tot 4 490 miljoen USD in 9M11 tegenover 3 820 miljoen USD in 9M10.

• Winst per aandeel: De genormaliseerde winst per aandeel (WPA) steeg van 0,94 USD in 3Q10 tot 1,09 USD in 3Q11. In 9M11 bedroeg de WPA 2,82 USD tegenover 2,40 USD in 9M10.

*Opbrengstengroei: De opbrengsten stegen met 3,6% in 3Q11 en met 4,2% in 9M11, en de opbrengsten per hl namen toe met 4,0% in 3Q11 en met 4,5% in 9M11. Bij een constante geografische basis (d.i. de impact van snellere groei in landen met lagere opbrengsten per hl buiten beschouwing gelaten) zijn de opbrengsten per hl in 3Q11 met 4,7% gestegen en in 9M11 met 5,3%. *Volumeprestaties: In 3Q11 nam het totale volume met 0,2% af, waarbij het volume eigen bieren met 0,6% afnam en het volume niet-bieren met 6,4% toenam. Andere volumes daalden met 35,0% in 3Q11 ten gevolge van de eerder aangekondigde beëindiging van langbestaande contracten voor commerciële producten in het Verenigd Koninkrijk in maart, wat geen materiële impact heeft op de EBITDA. In 9M11 nam het totale volume met 0,1% af, waarbij het volume eigen bieren stabiel bleef en het volume niet-eigen bieren met 1,9% toenam. *Belangrijkste merken: Het volume van onze belangrijkste merken steeg in 3Q11 met 1,1%; de belangrijkste stijgers waren Stella Artois in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, Budweiser en Harbin in China, Antarctica in Brazilië, Quilmes in Argentinië en Bud in Rusland. In 9M11 steeg het volume van de belangrijkste merken met 1,3%. *Marktaandeel: In 3Q11 steeg het marktaandeel in Duitsland, Rusland, Oekraïne en China, terwijl het stabiel bleef in Argentinië en lichtjes daalde in Canada en het Verenigd Koninkrijk. In de Verenigde Staten daalde het marktaandeel met 25 basispunten, hoofdzakelijk in de categorie van de sub-luxemerken, terwijl de belangrijkste merken het goed bleven doen. *Kostprijs Verkochte Goederen: De Kostprijs Verkochte Goederen (KVG) steeg met 1,4% in 3Q11, of met 1,8% per hl. In 9M11 steeg de KVG met 2,2%, of met 2,1% per hl. Bij een constante geografische basis steeg de KVG per hl met 3,0% in 3Q11 en met 3,1% in 9M11. *EBITDA: In 3Q11 kende de EBITDA een nominale groei van 12,2% en een interne groei van 5,5% tot 3 965 miljoen USD met een marge van 38,8%, een interne verbetering met 71 basispunten. In 9M11 kende de EBITDA een nominale groei van 11,5% en een interne groei van 6,0% tot 11 120 miljoen USD met een marge van 38,1%, een interne verbetering met 63 basispunten. *Winst: De genormaliseerde winst toerekenbaar aan houders van eigenvermogensinstrumenten van AB InBev kende een nominale stijging met 16,3% tot 1 731 miljoen USD in 3Q11 vergeleken met 1 489 miljoen USD in 3Q10, en groeide nominaal met 17,5% tot 4 490 miljoen USD in 9M11 tegenover 3 820 miljoen USD in 9M10. • Winst per aandeel: De genormaliseerde winst per aandeel (WPA) steeg van 0,94 USD in 3Q10 tot 1,09 USD in 3Q11. In 9M11 bedroeg de WPA 2,82 USD tegenover 2,40 USD in 9M10.