Ten opzichte van het eerste kwartaal van 2008 steeg de netto-omzet met 15,2% en met 6,2% tegen constante wisselkoersen.

In Europa en de Verenigde Staten bleven de prestaties van de Nederlandse distributieketen solide, waarbij de nadruk bleef liggen op het vinden van een evenwicht tussen omzetgroei, marktaandeel en marge.

Ahold blijft naar eigen zeggen goed gepositioneerd om in te spelen op de behoeften van onze klanten en om te reageren op de concurrentie in het huidige turbulente economische klimaat.

Ten opzichte van het eerste kwartaal van 2008 steeg de netto-omzet met 15,2% en met 6,2% tegen constante wisselkoersen. In Europa en de Verenigde Staten bleven de prestaties van de Nederlandse distributieketen solide, waarbij de nadruk bleef liggen op het vinden van een evenwicht tussen omzetgroei, marktaandeel en marge. Ahold blijft naar eigen zeggen goed gepositioneerd om in te spelen op de behoeften van onze klanten en om te reageren op de concurrentie in het huidige turbulente economische klimaat.