Vorig jaar verstrekte Gimv groeikapitaal aan de veelbelovende bedrijven Bananas NV en Amphion NV. Zo verwierf Gimv een controlerend aandeel in Benelux-bedrijf Bananas NV (bedrijf uit de Benelux) en Amphion NV.

Beide bedrijven konden in 2009 een fantastisch resultaat voorleggen, ondanks de fundamentele crisis in de marketing- en communicatiesector. De twee bedrijven organiseren ontmoetingen en gesprekken tussen merk en klant door middel van offline- en online-interactie.

In het eerste jaar van de samenwerking met Gimv realiseerden beide bedrijven een organische en/of externe groei. Met NRG3, een digitaal bedrijf uit Amsterdam, werd er bovendien een strategische overname gerealiseerd.

Bovendien verwierf Gimv vorig jaar een optie op een aantal aandelen van Demonstrate NV. Via deze aparte overeenkomst kreeg Gimv een optie op een meerderheidsbelang in Benelux-bedrijf Demonstrate NV.

Deze optie heeft Gimv onlangs uitgeoefend. Zo verwierf Gimv een controlerend aandeel in Demonstrate NV, dat zich intussen een referentie mag noemen in equity storytelling campagnes en een van de topspelers binnen de brand activation en ervaringsgerichte communicatie, zowel online als offline.

In het eerste jaar van de samenwerking kon Demonstrate zijn organische en externe groei voortzetten en werd er een strategische overname gerealiseerd: Pro Vocation Fieldmarketing, een fieldmarketingbureau uit Hoofddorp (Nederland). Na de fusie gaat het bedrijf verder onder de naam Demonstrate Holland BV.

Vorig jaar verstrekte Gimv groeikapitaal aan de veelbelovende bedrijven Bananas NV en Amphion NV. Zo verwierf Gimv een controlerend aandeel in Benelux-bedrijf Bananas NV (bedrijf uit de Benelux) en Amphion NV. Beide bedrijven konden in 2009 een fantastisch resultaat voorleggen, ondanks de fundamentele crisis in de marketing- en communicatiesector. De twee bedrijven organiseren ontmoetingen en gesprekken tussen merk en klant door middel van offline- en online-interactie. In het eerste jaar van de samenwerking met Gimv realiseerden beide bedrijven een organische en/of externe groei. Met NRG3, een digitaal bedrijf uit Amsterdam, werd er bovendien een strategische overname gerealiseerd. Bovendien verwierf Gimv vorig jaar een optie op een aantal aandelen van Demonstrate NV. Via deze aparte overeenkomst kreeg Gimv een optie op een meerderheidsbelang in Benelux-bedrijf Demonstrate NV. Deze optie heeft Gimv onlangs uitgeoefend. Zo verwierf Gimv een controlerend aandeel in Demonstrate NV, dat zich intussen een referentie mag noemen in equity storytelling campagnes en een van de topspelers binnen de brand activation en ervaringsgerichte communicatie, zowel online als offline. In het eerste jaar van de samenwerking kon Demonstrate zijn organische en externe groei voortzetten en werd er een strategische overname gerealiseerd: Pro Vocation Fieldmarketing, een fieldmarketingbureau uit Hoofddorp (Nederland). Na de fusie gaat het bedrijf verder onder de naam Demonstrate Holland BV.