Naast het belang van de Aziatische regio wil Delaunay ook stilstaan bij de divisies "Mode en lederwaren" en "Wijn en sterke dranken" die goed zijn voor 75% van de bedrijfsopbrengsten.

Mode en lederwaren : De autonome omzetgroei bedroeg 5% maar de bedrijfswinst daalde met 4% als gevolg van de talrijke investeringen voor de merken Celine, Fendi en Berlutti (investeringen met als doel hun distributienetwerken uit te breiden). Daarnaast wil Delaunay ook wijzen op de versnelde groei in Q4 (+7%) terwijl de analistenconsensus op 4% stond.

Wijn en sterke dranken : De autonome omzetgroei bedroeg 6% en de bedrijfswinst steeg met 9%. Hier onthoudt Delaunay vooral de sterke groei van de marges door een prijs/volume effect. De stijging van de verkoop van Hennessy cognac (+3%) is ook een leuke verrassing in tegenstelling tot de laatst gepubliceerde cijfers van Remy Cointreau en Pernod Ricard. Opbouwen rond 120 EUR, zo luidt het advies van Delaunay.