Georges De Vos studeerde aan de Solvay Business School (Business Engineering) en volgde Post-Universitaire cursussen aan de VUB en aan Harvard University te Boston.

Na carrières bij Procter & Gamble, Duracell en ALJ-Toyota, werd hij in 1997 aangetrokken door Novartis Consumer Health, waar hij internationale ervaring opdeed in oa Latijns-Amerika, Oost-Europa, het Midden Oosten en Japan.

Vervolgens werd hij wereldwijd OTC-Chief Marketing Officer van Novartis, om nadien de leiding te krijgen over alle Europese OTC-activiteiten van die groep. In 2007 werd hij benoemd tot hoofd van Novartis Russia voor hun Pharma-activiteiten.

De laatste jaren was De Vos gehuisvest in Genève. De Vos dankte deze carrière aan zijn continue combinatie van omzetgroei, innovatie en operationele excellence.

Georges De Vos studeerde aan de Solvay Business School (Business Engineering) en volgde Post-Universitaire cursussen aan de VUB en aan Harvard University te Boston. Na carrières bij Procter & Gamble, Duracell en ALJ-Toyota, werd hij in 1997 aangetrokken door Novartis Consumer Health, waar hij internationale ervaring opdeed in oa Latijns-Amerika, Oost-Europa, het Midden Oosten en Japan. Vervolgens werd hij wereldwijd OTC-Chief Marketing Officer van Novartis, om nadien de leiding te krijgen over alle Europese OTC-activiteiten van die groep. In 2007 werd hij benoemd tot hoofd van Novartis Russia voor hun Pharma-activiteiten. De laatste jaren was De Vos gehuisvest in Genève. De Vos dankte deze carrière aan zijn continue combinatie van omzetgroei, innovatie en operationele excellence.