Anderzijds steeg het aantal nieuwe orders, terwijl er ook minder klanten hun orders annuleerden. Het verlies over de verslagperiode bedroeg $78,40 mln, tegenover $255,90 mln tijdens het tweede kwartaal van 2007-2008.

Het verlies per aandeel kwam uit op $1,03 tegenover een verlies per aandeel van $3,30 twaalf maanden geleden. De analisten hadden gerekend op een verlies per aandeel van slechts $0,64. De kwartaalomzet daalde met 40% tot $384,5 mln.

Anderzijds steeg het aantal nieuwe orders, terwijl er ook minder klanten hun orders annuleerden. Het verlies over de verslagperiode bedroeg $78,40 mln, tegenover $255,90 mln tijdens het tweede kwartaal van 2007-2008. Het verlies per aandeel kwam uit op $1,03 tegenover een verlies per aandeel van $3,30 twaalf maanden geleden. De analisten hadden gerekend op een verlies per aandeel van slechts $0,64. De kwartaalomzet daalde met 40% tot $384,5 mln.