De winst voor interesten en belastingen (EBIT) steeg fors tot 1,90 miljard euro (2010: 449 miljoen euro) terwijl de winst voor belastingen (EBT) klom tot 1,81 miljard euro (2010: 508 miljoen euro). De EBIT-marge bedroeg 11,9% (2010: 3,6%) in het eerste kwartaal.

Geert Vanherck (Leleux AB): "De nettowinst van de groep voor het kwartaal verbeterde tot 1,21 miljard euro (2010: 324 miljoen euro). Per aandeel bedroeg de nettowinst 1,84 euro vs 0,49 euro één jaar voordien. Het totaal aantal verkochte auto's voor de merken BMW, MINI en Rolls-Royce steeg met 21,3% tot 382.758 eenheden (2010: 315.614 eenheden), het beste eerste kwartaal in de geschiedenis van de groep voor wat betreft de verkoop. De jaarprognose voor een recordverkoop van meer dan 1,5 miljoen wagens blijft behouden. Daarnaast houdt het management vast aan een doelstelling voor de EBIT-marge voor de autodivisie van meer dan 8%."

De winst voor interesten en belastingen (EBIT) steeg fors tot 1,90 miljard euro (2010: 449 miljoen euro) terwijl de winst voor belastingen (EBT) klom tot 1,81 miljard euro (2010: 508 miljoen euro). De EBIT-marge bedroeg 11,9% (2010: 3,6%) in het eerste kwartaal. Geert Vanherck (Leleux AB): "De nettowinst van de groep voor het kwartaal verbeterde tot 1,21 miljard euro (2010: 324 miljoen euro). Per aandeel bedroeg de nettowinst 1,84 euro vs 0,49 euro één jaar voordien. Het totaal aantal verkochte auto's voor de merken BMW, MINI en Rolls-Royce steeg met 21,3% tot 382.758 eenheden (2010: 315.614 eenheden), het beste eerste kwartaal in de geschiedenis van de groep voor wat betreft de verkoop. De jaarprognose voor een recordverkoop van meer dan 1,5 miljoen wagens blijft behouden. Daarnaast houdt het management vast aan een doelstelling voor de EBIT-marge voor de autodivisie van meer dan 8%."