Geert Van Herck (Leleux AB): "De operationale winst (EBITDA) steeg fors van 61 miljoen euro in het eerste halfjaar van 2010 tot 80 miljoen euro in 2011 en de nettowinst van Club Med bedroeg 10 miljoen euro vs 3 miljoen euro in dezelfde periode van vorig jaar. M.a.w. de groei na de strategische heroriëntering van enkele jaren geleden zit op het goede spoor. Een strategie die de focus legt op meer toegevoegde waarde d.m.v. het aantrekken van vakantiegangers die voor hogere productcategoriën kiezen (4 of 5 Tridents te vergelijken met 4 of 5 sterren voor hotels). In de afgelopen vijf jaren is het aandeel van deze klanten in de totale klantengroep gestegen van 50% tot 72%! De rendabiliteit kan er enkel maar wel bij varen."

Geert Van Herck (Leleux AB): "De operationale winst (EBITDA) steeg fors van 61 miljoen euro in het eerste halfjaar van 2010 tot 80 miljoen euro in 2011 en de nettowinst van Club Med bedroeg 10 miljoen euro vs 3 miljoen euro in dezelfde periode van vorig jaar. M.a.w. de groei na de strategische heroriëntering van enkele jaren geleden zit op het goede spoor. Een strategie die de focus legt op meer toegevoegde waarde d.m.v. het aantrekken van vakantiegangers die voor hogere productcategoriën kiezen (4 of 5 Tridents te vergelijken met 4 of 5 sterren voor hotels). In de afgelopen vijf jaren is het aandeel van deze klanten in de totale klantengroep gestegen van 50% tot 72%! De rendabiliteit kan er enkel maar wel bij varen."