Het mediabedrijf werd geconfronteerd met zowel reorganisatiekosten als lagere advertentievolumes bij de eigen televisiestations en een terugval in de verkopen van DVD's.

De winst bedroeg nog $613 mln, tegenover $1,13 mrd tijdens het tweede kwartaal van 2007-2008. Per aandeel werd nog 33 in plaats van 58 dollarcent verdiend.

Zonder rekening te houden met eenmalige factoren was er een wpa van 41 dollarcent, waarmee aan de verwachtingen werd voldaan. De omzet bleef met $8,1 mrd iets achter op de verwachtingen ($8,21 mrd).

Het mediabedrijf werd geconfronteerd met zowel reorganisatiekosten als lagere advertentievolumes bij de eigen televisiestations en een terugval in de verkopen van DVD's. De winst bedroeg nog $613 mln, tegenover $1,13 mrd tijdens het tweede kwartaal van 2007-2008. Per aandeel werd nog 33 in plaats van 58 dollarcent verdiend. Zonder rekening te houden met eenmalige factoren was er een wpa van 41 dollarcent, waarmee aan de verwachtingen werd voldaan. De omzet bleef met $8,1 mrd iets achter op de verwachtingen ($8,21 mrd).