Zo wordt Jean-François Buysschaert Chief Operations Officer van de Groep Fountain. Alvorens zijn nieuwe functie van Chief Operations Officer (COO) te bekleden, was dhr. Buysschaert (49) actief als Algemeen Directeur Benelux bij Fountain.

In zijn nieuwe functie zal Buysschaert verantwoordelijk zijn voor de commerciële strategie van alle filialen van Fountain. De koffiespecialist heeft dochterondernemingen in België, Frankrijk en Denemarken, en is actief in Nederland, Noorwegen, Tsjechië en het Verenigd Koninkrijk.

Alvorens hij in 2004 bij Fountain aan de slag ging, was dhr. Buysschaert onder meer werkzaam als Regional Manager bij Systemat.

De functie van COO is nieuw bij Fountain en komt er als gevolg van een verandering op het niveau van de organisatiestructuur. Begin april besloot de directie van Fountain immers om deze structuur te laten evolueren van een geografische naar een meer functionele opzet.

In dit nieuwe kader valt de algemene directie op het niveau van de landen weg; deze wordt vervangen door de centrale functie van COO die de commerciële en marketingstrategie van de verschillende filialen zal coördineren.

Zo wordt Jean-François Buysschaert Chief Operations Officer van de Groep Fountain. Alvorens zijn nieuwe functie van Chief Operations Officer (COO) te bekleden, was dhr. Buysschaert (49) actief als Algemeen Directeur Benelux bij Fountain.In zijn nieuwe functie zal Buysschaert verantwoordelijk zijn voor de commerciële strategie van alle filialen van Fountain. De koffiespecialist heeft dochterondernemingen in België, Frankrijk en Denemarken, en is actief in Nederland, Noorwegen, Tsjechië en het Verenigd Koninkrijk.Alvorens hij in 2004 bij Fountain aan de slag ging, was dhr. Buysschaert onder meer werkzaam als Regional Manager bij Systemat.De functie van COO is nieuw bij Fountain en komt er als gevolg van een verandering op het niveau van de organisatiestructuur. Begin april besloot de directie van Fountain immers om deze structuur te laten evolueren van een geografische naar een meer functionele opzet. In dit nieuwe kader valt de algemene directie op het niveau van de landen weg; deze wordt vervangen door de centrale functie van COO die de commerciële en marketingstrategie van de verschillende filialen zal coördineren.