In deze omstandigheden verhoogt D'Ieteren - net zoals Febiac - zijn raming voor de Belgische automarkt tot 535.000 inschrijvingen van nieuwe voertuigen in 2010.

Een stijging van de automarkt heeft pas met vertraging een impact op de leveringen van de invoerder. Daardoor verandert deze nieuwe raming niets aan de voor dit jaar geraamde stijging met meer dan 25% (meer dan 20% bij constante consolidatieperimeter) van de geconsolideerde courante winst vóór belastingen, groepsaandeel.

Filip De Pauw (ING): "D'Ieteren is nog niet te duur, ik handhaaf dan ook het koopadvies voor het aandeel. Belron blijft met zijn bewezen track record het paradepaardje van de groep."

In deze omstandigheden verhoogt D'Ieteren - net zoals Febiac - zijn raming voor de Belgische automarkt tot 535.000 inschrijvingen van nieuwe voertuigen in 2010. Een stijging van de automarkt heeft pas met vertraging een impact op de leveringen van de invoerder. Daardoor verandert deze nieuwe raming niets aan de voor dit jaar geraamde stijging met meer dan 25% (meer dan 20% bij constante consolidatieperimeter) van de geconsolideerde courante winst vóór belastingen, groepsaandeel. Filip De Pauw (ING): "D'Ieteren is nog niet te duur, ik handhaaf dan ook het koopadvies voor het aandeel. Belron blijft met zijn bewezen track record het paradepaardje van de groep."