De overheersende mening is dat Facebook minder waarde creëert dan eender welk ander digitaal marketing bedrijf. Ze zijn daarom niet geneigd om veel geld te investeren in adverenties op Facebook. Het bedrijf van Mark Zuckerberg heeft al geantwoord dat het rapport onverantwoordelijk en onlogisch was.

Op het lijstje van de marketing executives stond Facebook op de laatste plaats. Vele reclameverantwoordelijken vrezen dat het met de populariteit van de social media site de verkeerde kant zal opgaan, met alle gevolgen vandien. Het tij zou volgens sommige analisten voor Facebook wel eens sneller dan verwacht kunnen keren.

De overheersende mening is dat Facebook minder waarde creëert dan eender welk ander digitaal marketing bedrijf. Ze zijn daarom niet geneigd om veel geld te investeren in adverenties op Facebook. Het bedrijf van Mark Zuckerberg heeft al geantwoord dat het rapport onverantwoordelijk en onlogisch was. Op het lijstje van de marketing executives stond Facebook op de laatste plaats. Vele reclameverantwoordelijken vrezen dat het met de populariteit van de social media site de verkeerde kant zal opgaan, met alle gevolgen vandien. Het tij zou volgens sommige analisten voor Facebook wel eens sneller dan verwacht kunnen keren.